Myszek - 2009-01-20 17:00:04 |
Czyli serie, które wywarły na nas największe wrażenie D:
Gintama Seto no Hanayome Nagasarete Airantou Death Note Hayate no Gotoku! Zetsubou Sensei xxxHolic Tengen Toppa Gurren Lagann Jyu Oh Sei FMA [nie umywa się do mangi, ale i tak godne obejrzenia]
dodam, jak sobie coś przypomnę D:
|
sugarless - 2009-01-20 17:52:54 |
U mnie to, kurna, sporo tego... Gurren Lagann & Soul Eater za całokształt i to szaleństwo xDD Seirei no Moribito za dojrzałość emocjonalną, boską animację i dobry soundtrack. No i za to, że jest fantasy xDD. Seto no Hanayome, Gintama, Zetsubou Sensei, Nagasarete Airantou, Sakuran... za humor, do diabła XD ja w ogóle uwielbiam tego typu komedie ^^ Nodame Cantabile, Hachikuro, Fruits Basket i Toradora - no, najlepsze romanse, jakie zdarzyło mi się oglądać. ^^ Jyu Oh Sei, DTB i FMA za to, że są od Bones i miażdżą lol XD
I coś czuję, że Maria+Holic też będzie pośród moich ulubionych. Pierwszy ep mnie położył xd
|
Pralinee - 2009-01-20 18:26:18 |
Darker than Black, Kigeki (Comedy), Nabari no Ou, Special A, Spiral, Death Note, Kuroshitsuji, Gokusen ;), Detective Conan.
Szczerze mówiąc nie jest to nawet połowa, ale powinno wystarczyć. ;) Nie przepadam za romansami, najbardziej lubię akcje, kryminał no i oczywiście komedie. ^^
|
grimmjow - 2009-02-14 22:56:50 |
Death Note Macross Frontier Buzzer Beater Beck Bleach Claymore Naruto Tenjou Tenge Fate/Stay Night Blue Gender ( warte obejrzenia !!! ) Green Green D.N.Angel Myself; Yourself Elfen Lied Love Hina Juuousei
|
Maya - 2009-02-15 02:05:39 |
Code Geass ( nadal nie moge wyjsc z wrazenia *.* ) Darker than Black Naruto Gintama Lovely Complex Ouran High Host Club Toradora
a tak w ogole, dzieki za ten temat, stad bede mogla sobie wybierac tytuly anime do ogladania we ferie, zeby nie trafic na jakies nudne serie :3
|
Niepowtarzalny - 2009-02-15 03:16:32 |
Hm.. Anime mnie niezbyt interesuje ;P Nie umywa się do mangi ^^
To co oglądałem i było git ;P : - Naruto - Shaman King [zupełnie różni się od mangi O.o] - D.Gray Man
Ale że tak zachwalany jest "Death Note" i "Code Geass" to się chyba za to zabiorę ;D
|
Ginko - 2009-02-22 16:59:58 |
Top 10:
(te mają 10/10) 1. Mushishi 2. Beck 3. Death Note 4. 5 Centimeters Per Second (a te 9/10) 5. Eyeshield 21 6. Code Geass 7. D.Gray Man 8. Soul Eater 9. Detroit Metal City 10. Macross Frontier
|
Cullen - 2009-02-22 17:07:30 |
Death Note Code Geass Gundam 00 Second Season Katekyo Hitman Reborn Skip Beat Ouran High School Host Club Gintama Jyu Oh Sei Baccano Saiunkoku Monogatari FMA Full Metal Panic! Fumoffu Tsubasa Resorvoir Chronicle: Tokyo Revelations Soukyuu no Fafner:Dead Agressor Higurashi no Naku Koro ni Hungry Heart Wild Striker
|
Żuk - 2009-02-23 23:55:15 |
Nie wypisze najlepszych tylko te, które obejrzałem i niezłe. 1. Naruto 2. Bleach 3. Kenichi (namawiam tutejszych na tłumaczenie mangi od 144chaptera. (dalsze wydarzenia)) 4. One piece 5. Eyeshield 21 6. Reborn (Postać sezozonu - Lambo) 7. Akikana (o dziewkach z puszek :D) 8. Asu no yoichi 9. Hikaru no go 10. Soul Eater
Więcej animnie pamiętam, jednak wszystkie serdecznie poleca. W imie mangi i anime i anonimowych myszek, Japonia!
|
Lawcik - 2009-03-13 17:06:13 |
#1. D. Gray-Man #2. Soul Eater #3. Tengen Toppa Gurren Lagann #4. Mobile Suit Gundam 00 #5. Bleach #6. Higurashi no Naku Koro Ni #7. Afro Samurai #8. Hellsing Ultimate (OVA) #9. Code Geass #10. Darker Than Black
^^,
|
Ryuuku99 - 2009-03-13 17:41:28 |
1. Death Note 2. Code Geass R1 i R2 3. Mobile Suit Gundam 00 (1 i 2 sezon) 4. Full Metal Panic! (1 i 2 sezon + fumoffu!) 5. Ouran High School Host Club 6. Hyakko 7. Shuffle! 8. Samurai Champloo 9. Afro Samurai 10. Myself; Yourself
Oczywiście to nie wszystkie moje ulubione, ale więcej nie będę wypisywał :D
|
baziak12 - 2009-03-21 14:41:45 |
1.NARUTO!!!
|
znajomy - 2009-03-21 14:53:35 |
Samurai Chapmloo Naruto Bleach Death Note Code Geass Kenichi Gintama One Piece Afro Samurai Air Gears Black Lagoon D.Gray man Kanon Clanned Soul Eater Zero no Tsukaima
Nie wiem czy jeszcze coś . Może Tenjou Tenge
|
Tia95 - 2009-03-23 23:37:20 |
Naruto Kannagi: Crazy Shrine Madies (jakoś tak ;3) Lucky Star Death Note (zaczynam oglądać) Doujin Work [POLECAM :D] Clannad i Clannad After Story Kanon
|
moleq - 2009-04-07 17:32:14 |
Moje ulubione tytuły to: Darker than black - świetna fabuła, na podstawie książki "Piknik na skraju drogi". Sayonara Zetsubou Sensei - genialni bohaterowie; nieraz rozbawiło mnie do łez. Soul Eater - cudne anime, które niestety odeszło od pierwowzoru. Muszę nadgonić, bo mam małe zaległości. NHK ni Youkoso! - zabawne anime, które polecam każdemu. Pod rozwagę.
Tasiemców żadnych nie lubię.
|
sugarless - 2009-04-07 17:47:08 |
moleq napisał:Darker than black - świetna fabuła, na podstawie książki "Piknik na skraju drogi"
Chyba za dużo powiedziane, na podstawie xD; pomysł ze strefami stamtąd wzięli, a fabuła już taka z deka inna. xD
|
Saito - 2009-04-27 21:33:59 |
Kurwa ludzie (sory za słownictwo) czy nikt nie oglądał GTO albo Berserk???
|
Kashin - 2009-04-27 21:44:06 |
nie po prostu wszyscy to oglądali niema sensy wspominać o tak znanych anime a berserk w anime to shit ostry niema co porównywać do mangi
|
Hipek - 2009-04-28 16:17:16 |
Oczywiście, że oglądałem GTO.
Po tym anime nawet poszedłem do szkoły. xD Gdyby tacy byli nauczyciele...
|
sugarless - 2009-04-28 16:39:07 |
A mi się GTO po prostu nie podobało. Nie mój humor (te jego miny były okropne), wykonanie ssało nawet jak na '99, no i nigdy mi się nie marzyli wspaniali nauczyciele, tak więc Onizuka do mnie nie przemawiał jakoś. xD
Btw, jakiś czas temu do moich ulubionych załapała się Eureka Seven xP I podejrzewam, że Higashi no Eden też się załapie, jak do końca tak będzie wymiatać xD
|
znajomy - 2009-04-28 17:05:42 |
A ja GTO nie oglądałem. Okropnie dużo osób mówi o tym anime. A mi sie po prostu nie chce. Mechy średnio lubię. CG było spoko. Ale to na podobieństwo bardziej do DN mi się podobało
|
Cullen - 2009-04-28 18:20:07 |
GTO ogladalam ale jak dla mnie nie jest to takie wspaniale anime,a do berserka mnie nie ciagnie
|
znajomy - 2009-04-28 18:35:27 |
Może ludzie uważają to jako klasyk np DB. Berserk jakoś nie moje klimaty. Ja czekam na następne epy Claymore . Podobało mi się nawet. A mangi nie chce mi się czytać :D . Muszę wyczaić jakąś fajną mangę :D
|
Saito - 2009-04-28 19:02:33 |
Jeśli tak się sprawy maja to przepraszam :D
A tak inną spraw chciałem jeszcze poruszyć. Jest może taka anima jak Final Fantasy czy to tylko głównie gra?
|
znajomy - 2009-04-28 22:27:29 |
Jest anime o ile się nie mylę pt " Final Fantasy VII" Nie wiem jak fabuła i w ogóle bo mimo iż w grę bym se zagrał to do anime mnie nie ciągnie
http://anime-online.info.pl/articles.php?article_id=278
Jeśli zobaczysz to ucieszyłbym się jakbyś napisała czy warto oglądać :D
Wczoraj obejrzałem Genschiken.Dość fajne anime :D Polecam ,choć nie jest obowiązkowe.
|
Saito - 2009-04-29 16:17:52 |
wielkie dzięki jak już obejrzę to dam znać
|
Sobu - 2009-05-13 20:41:48 |
*CLANNAD *Lucky Star || xD *NANA || arcydzieło :33 <nie dla odwiecznych fanów shonenów xD> *Code Geass *Soul Eater *K-On! *Death Note
najlepsza śmietanka wg. mnie :D
|
jamej - 2009-05-21 16:15:55 |
Mozę wymienię parę tytułów które warto obejrzeć :P -Welcome to The NHK (anie ja wyżej ktoś napisał tytuł mangi "NHK ni Youkoso! - zabawne anime, które polecam każdemu. Pod rozwagę.") -Claymoe -Hellsing ovki 1-5 (czekać na następne !!) -Shikanabe Hime -Death Note -Gohst Hunt .... -Chrono Crusade
|
sugarless - 2009-05-21 16:27:10 |
Shikabane Hime... trza będzie wreszcie się wziąć za "kuro"... XD Ostatnio pośród moich ulubionych komedii się uplasowało Natsu no Arashi xD od mangaki, który rysował School Rumble i studia, które robiło Sayonara Zetsubou Sensei 8D
|
Hipek - 2009-05-24 17:34:31 |
jamej napisał:Mozę wymienię parę tytułów które warto obejrzeć :P -Welcome to The NHK (anie ja wyżej ktoś napisał tytuł mangi "NHK ni Youkoso! - zabawne anime, które polecam każdemu. Pod rozwagę.")
"Welcome to The NHK" to tytuł angielski, a "NHK ni Youkoso!" to tytuł oryginalny. Sam oceń, który jest bardziej poprawny.
|
Jacob - 2009-08-14 17:39:15 |
1. FMA 2. Soul Eater 3. GTO
|
znajomy - 2009-08-14 17:48:42 |
Samurai Champloo początek bleacha Storm Hawks :D Soul Eater i tak dalej
|
Ingrid - 2009-08-22 23:59:35 |
Bleach Soul Eater Nabari no Ou D.Gray-Man Hatenko yugi Vampire Knight Vampire Knight Guilty Sapecial A Black Blood Brothers Spiral Ouran High School Host Club Suzumiya Haruhi no yuutsy Kuroshitsuji Darker than BLACK Asu no Yuichi Pandora Hearts O7 Ghost Kaze no stigma FMA:Brotherhood Ga-Rei Zero i wiele innych których obecnie nie pamiętam:)
|
znajomy - 2009-11-21 00:09:37 |
Jeśli mółbym dodać jakieś anime do listy ulubionych animcow to dodam N.H.K. Jest to jedno z najlepszych o ile nie najlepszych anime jakie widziałem i pewnie widzieć będę. Historia tak opowiadana ,że nie mogłem wytrzymać nie oglądając kolejnego odnicka. Gdyby nie szkoła i inne części życia pewnie bym od kompa nie odszedł.A ostatnie2-3 odcinki to mistrzostwo takie ciary mnie przechodziły ,że masakra. Żal dupę ściska. O mało się nie poryczałem xD. Ale przyznam ,że świetne :D
|
asd - 2009-11-29 18:40:21 |
cóż..
1. Code Geass 2. Gurren Lagann 3. Darker Than Black 3. Soul Eater
Cóż, ja nie potrafię stwierdzić które anime bardziej mi się podobało, SE czy DtB, dlatego są na tym samym miejscu :P
|
shinigami200 - 2010-04-23 16:12:14 |
Nabari no ou Durarara! Code Geass Code geass R2 D.Gray man Draker than black Darker than black Ryseen no gimin Soul Eater Full metal alchemist
|
PicoLo - 2010-05-02 00:42:29 |
A moje ulubione to: Fullmetal Alchemist Brotherhood Lovely Complex Ouran High School Host Club School Rumble (ale tylko część I) Soul Eater Skip Beta! Durarara Toaru Majutsu no Index Toradora Death Note... Jest jeszcze tyle tego ale już mi się pisać nie chcę xDD
|
Yuka - 2011-04-12 16:19:18 |
Ouran High School Host Kaicho Wa Maid-Sama! Ga-Rei Zero Hellsing Spince and Wolf Hetalia - Axis Powers
|
Thalionhyarmenkano - 2018-05-10 19:23:20 |
Code Geass
|