Sezon jesienny 2010 zaskoczył nas sporą ilością anime. Jedne z wyższej półki, inne z niższej. Jak kto lubi. Znaleźliście dla siebie jakieś nowe anime? Które Was najbardziej zainteresowało? ;]
Kliknij, aby zobaczyć listę!
_________
*SPOILERY~~* Jeśli chodzi o mnie, z nowego sezonu zapoznałem się już z kilkoma animcami: - MM! - Dosyć "śmiechowe" anime. Ze względu na główny wątek jest, jakby nie patrzeć, inne od reszty. W 2 epku wygląda mi to na romans. Zobaczymy co z tego wyjdzie. - Bakuman - Na to anime czekałem już dłuuugi czas i powiem Wam, że jestem zawiedziony. Dziwna kreska w niektórych momentach, seiyuu mi nie pasują. - Hyakka Ryouran: Samurai Girls - Nie wiem, co sądzić o tym anime. Obejrzymy, zobaczymy. - Kami nomi zo Shiru Sekai - Ogółem fabuła mi się tutaj nie podoba, jednak obejrzę - z ciekawości. - Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai - Czytałem kilka chapterów mangi. Dosyć ciekawa historia, jednak coś mi tu jedzie związkiem kazirodczym xD - Otome Youkai Zakuro - Zapowiada się kolejna komedia z romansem w tle. Póki co nic ciekawego. - Shinrei Tantei Yakumo - Czytałem tę mangę, więc wiem czego mogę się spodziewać. Jednak w anime stworzyli nowy wątek - wróg. Liczę, że będzie to jedno z lepszych anime tego sezonu. - Star Driver: Kagayaki no Takuto - Wydaje mi się, że będzie to chore anime. Po tekście "Gwiezdny przystojniak" padłem.. - Yosuga no Sora - Największe zaskoczenie tego sezonu. Opis niby normalny, dosyć ciekawy, a gdy zacząłem oglądać - O.o Romans, harem, dziewczyna masturbująca się myśląc o bracie.. Ciekawie, ciekawie xD Szczególnie kreska mi się podoba. - Fortune Arterial - kolejne anime o wampirach, ale zapowiada się ciekawie. Już na początku romans się kręcić zaczyna~~ - Tamayura - komiedia o dziewczynie, która kocha fotografować. W sumie nic ciekawego, poza tym to tylko 4 OAVki.
Teraz przymierzam się do Togainu no Chi i Kuragehime. Zobaczymy, co będzie. A także czekam na całą resztę *w*
|
1. Bakuman - jeden z najciekawiej zapowiadających się tytułów tej jesieni. Anime na podstawie mangi twórców Death note ma nie najgorszą kreskę <najbardziej podobne są włosy podobne do tych z DN>. Opowiada o 2 kolegach z klasy którzy chcą zostać mangokami ^^ Jeden potrafi świetnie rysować, a drugi jest najlepszym uczniem, całości dopełnia ich koleżanka która w przyszłości chce zostać... dowiecie się oglądając :P Tematyka dość ciekawa myślę, że po twórcach DN można się spodziewać wiele zwrotów akcji i utrzymania poziomu. Ocena: 8/10
2. Iron Man - Iron man idzie na emeryturę i wyznacza swoich następców, ale jak to często bywa w takich sytuacjach coś mu w tym przeszkadza <kiedyś było anime w którym to Batman szukał następcy>. Nie przypadła mi do gustu kreska. Nie spodziewałem się za dużo po tym anime i za dużo też nie dostałem. Myślałem jednak, że walka będzie nieco bardziej widowiskowa, jednak jedyne co było tam widowiskowe to cios zadany przez dziennikarkę <pewnie będzie wątek miłosny z ów dziennikarką ^^>. Ocena odcinka 5/10
3. MM! - W każdym sezonie jest co najmniej jednej taki tytuł. Szkolna komedia ecchi osadzona w spokojnym japońskim mieście. Opowiada historię pewnego masochisty, który chce się wyleczyć ze swojej przypadłości i dlatego zapisuje się do 'Drugiego wolontariatu" nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że jedna z członkiń uważa się za boga xD W pierwszym odcinku było wiele śmiechu jak i mały dramat głównego bohatera ^^ elementy ecchi są ograniczone do minimum... Anime podobno bardzo podobne do Toradora <nie wiem nie widziałem :P> Ocena: 7/10
3. Psychic Detective Yakumo - W celu ratowania przyjaciela opętanego przez ducha, Ozawa Haruka puka do drzwi uczelni stowarzyszenia badań nad filmami. Tam poznaje Saitou Yakumo, rudego, zaniedbanego, młodego człowieka z czerwonym lewym okiem. Mówi on, że posiada moce ducha. Ocena: 6,5/10
4. Sora no Otoshimono: Fort - druga seria opowiadająca o chłopcu imieniem Tomoki. Druga seria jest jeszcze lepsza niż pierwsza. Jest to jedna z najlepszych komedii ecchi. Jeśli ktoś widział pierwszą serie to nie może odpuścić sobie 2. Jeśli ktoś jeszcze tego nie widział to szybko musi to nadrobić. Ocena 9/10
5. Otome Youkai Zakuro - Mamy Erę Meiji w lekko alternatywnej Japonii, gdzie dopiero co wprowadzono w życie kalendarz Gregoriański. Tymczasem postanowione zostaje, że lisio-uche dziewczyny z części miasta zamieszkanej przez youkai (jap. demony), mają zacząć współpracować z wysłaną tam delegacją młodych, ludzkich żołnierzy, aby tym samym promować między-rasowe zrozumienie i kooperację. To romansidło nie ma nic czym by się wyróżniało. Po 2 odcinkach darowałem je sobie. Ocena 4/10
6. Togainu no Chi - Ciekawa fabuła, paru bishów, dużo akcji (sceny walki w trailerze wyglądały bardzo przyjemnie!) – wszystko fajnie, ale to jest shonen-ai :/ O ile w przypadku CLAMPa jestem w stanie tolerować ten gatunek, to we wszystkich pozostałych, jestem już mniej wyrozumiały. Dałem mu szansę i rzuciłem okiem na pierwszy odcinek, ale czy będę oglądał całą serie? Nic nie jest pewne... Ocena: 6/10
7. Fortune Arterial: Akai Yakusoku - Ostatnio modne się zrobiły opowieści o wampirach, może z tej akurat wyjdzie coś porządnego? Do tego fabuła przypomina mi odrobinkę serial „The Gates”. Nie przepadam za wampirami więc chyba sobie daruje albo obejrzę jak seria się skończy. Ocena: 5/10 <ta nie jest zbyt subiektywna :P>
8. Megane na Kanojo (OAV) - Anime to jest zbiorem krótkich historyjek opowiadających o bohaterkach, które próbują się ukryć za swoimi okularami. Czy mimo to, będą w stanie znaleźć miłość? Mi tam się podobają dziewczyny w okularach i bez xD Jak komuś się nudzi to może obejrzeć. Ocena: 6/10
9. Shinryaku! Ika Musume - To jest tytuł z serii „Coś słodkiego, coś milutkiego, coś niezobowiązującego” :D Wygląda całkiem przyjemnie i szczerze mówiąc może rzuciłem okiem na pierwszy odcinek (YumePati już się kończy, więc trzeba znaleźć sobie inne „cute” anime na zastępstwo :P) Ocena: 6/10
10. Hyakka Ryouran: Samurai Girls - Akcja rozgrywa się we XXI wieku Japonii, w alternatywnym świecie gdzie Tokugawa Shogunate pozostał przy swojej mocy. W tej rzeczywistości rada uczniowska ma obowiązek gnębić szkołę. Yagyuu Muneakira jest studentem liceum który sprzeciwia się radzie... Trochę kreska mi nie pasuje. Ocena 7/10
11. The World God Only Knows - Robią anime z The World God Only Knows?!?! Kompletnie o tym nie wiedziałem! Za mangę (która jest zaskakująco popularna!) miałem się brać już ho-ho i jeszcze dawniej, ale za każdym razem coś mi w tym przeszkadzało. Tym razem jednak już nie straciłem okazji zerknąłem na ten tytuł ^^ i chyba manga jes lepsza niż anime, bo anime słabe. Ocena 4/10
12. Star Driver - Ogólnie rzecz biorąc tytuł ten zapowiada się na porządny shonen z mechami w tle :) Graficznie też wygląda bardzo fajnie. Nie za bardzo wiadomo o co w tym anime chodzi jak na razie, ale daje to też małą nutkę tajemniczości xD Ocena: 5.5/10
|